CARA TEMPAHAN

Tatacara Pembelian

Langkah 1:
Email pertanyaan/tempahan anda ke
sweetlicious276@gmail.com atau hubungi 012-291 7748 (SMS only)
(Email / SMS anda akan dibalas dalam tempoh 24jam)

Langkah 2:
Setelah tempahan disahkan, sila buat pembayaran. 
(No akaun akan diberi melalui SMS / EMAIL). Sila pastikan mengenai kos penghantaran yang dikenakan.

Langkah 3:
Berikan bukti pembayaran yang dilakukan secara online melalui Maybank2u ke email sweetlicious@gmail.com. Sekiranya pembayaran dilakukan menggunakan Cash Deposit, berikan masa dan jumlah yang telah ditetapkan. Bagi pindahan wang dari akaun bank lain, pihak kami akan memastikan jumlah pembayran telah dimasukkan ke dalam akaun kami sebelum kami mengesahkan tempahan.

 Langkah 4 :
Pihak kami akan memaklumkan tarikah penghantaran akan dibuat. 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Tatacara Tempahan (Bulk Order)


Berikut merupakan tatacara bagi tempahan di dalam kuantiti yang banyak (Bulk Order) serta tempahan yang memerlukan tempahan istimewa. Ini melibatkan tempahan produk bagi :

** Loose lebih dari 5kg **
** Door Gift **
** Gift Pack lebih dari 10 kotak **
** Hamper **
** Wedding Gift **

Tempahan perlu disahkan dengan deposit 50%. Perlu diingatkan, deposit ini tidak akan dipulangkan sekiranya berlaku pembatalan tempahan. Ini kerana pihak kami akan terus memproses tempahan selepas bayaran deposit diterima.

Elakkan tempahan di saat-saat akhir. bagi tempahan Gift Pack kurang dari 100 kotak dan Wedding Gift, kami memerlukan masa sekurang-kurangnya 1 minggu. Kami menggalakkan tempahan dibuat seawal 1 bulan sebelum tarikh dikehendaki bagi tempahan 800 kotak ke atas. Manakala Door Gift dan Hamper memerlukan masa sekurang-kurangnya 2 minggu. kami tidak mempunyai stok sedia ada untuk produk berikut kerana ia dihasilkan mengikut tempahan.

Baki mesti dijelaskan semasa penghantaran dibuat ke rumah, kami menerima bayaran COD (Cash on Delivery)


Sekiranya terdapat kerosakan pada produk yang diterima, kerosakan mesti disertakan dengan bukti yang sahih (gambar atau produk sebenar), tidak lebih dari 24 jam dari produk diterima. Kami akan memulangkan 50% dari jumlah produk yang rosak sahaja.